Salaojayhdistys ry

hakee toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen

maatalouden vesitalouden asiantuntijaa

Tehtävän kuvaus
Tehtävänä on olla mukana edistämässä maatalouden vesitaloutta niin maataloustuotannon kuin ympäristön kannalta. Tehtäväkenttään kuuluvat tiedotus-, koulutus- ja edistämisasiat sekä kehittämishankkeiden toteuttaminen.

Vaatimukset
Hakijalta odotamme osaamista sekä maatalouden että vesitalouden alalta. Tehtävänhoito vaatii oma-aloitteisuutta sekä kykyä verkostoitua ja
omaksua uusia asioita.
Hakijalta edellytämme työkuvaan soveltuvaa ylempää korkeakoulututkintoa.
Tehtävä edellyttää suomen kielen erinomaista suullista ja kirjallista taitoa. Lisäksi arvostamme ruotsin ja englannin kielen taitoa.
Salaojayhdistyksen toimipaikka on Simonkatu 12 A 11, Helsinki.
Hakemukset
Lisätietoja tehtävästä antaa toiminnanjohtaja Helena Äijö, helena.aijo@salaojayhdistys.fi, puh. 040-7572821.

Vapaamuotoiset työhakemukset palkkatoivomuksineen lähetetään sähköpostilla osoitteeseen helena.aijo@salaojayhdistys.fi 14.12.2020 mennessä.
Salaojayhdistys ry
Salaojayhdistys ry on perustettu vuonna 1917 huolehtimaan suomalaisen peltosalaojituksen laadusta.
Yhdistys toimii yleishyödyllisenä asiantuntijaorganisaationa ja sen tarkoituksena on viljelysmaiden salaojituksen ja maatalouden vesitalouden edistäminen ottaen huomioon ympäristönsuojeluun liittyvät näkökohdat. www.salaojayhdistys.fi